سینما داران عزیز لطفا به کارکنان خود اموزش های اولیه بدهید
امروز که برای تماشای فیلم روز ششم حجت قاسم زاده اصل به سینمای پردیس زندگی رفتم با اتفاق عجیب و مضحک و تاسف اوری مواجه شدم. در سالن فقط من بودم و همراهانم و از انجا که اینترنتی بلیط رزرو کرده بودیم در صندلی های وسط ردیف دو نشسته بودیم غافل از این نرده محافظ روی پله های ورودی مانع دید تماشاگر است و نباید انجا صندلی باشد و بلیطی فروخته شود . بهمین خاطر به یک ردیف عقبتر رفته تا بهتر فیلم را ببینیم . توجه کنید فقط ۵ نفر در سالن ۱۵۰ نفره بودیم و غرق تماشای فیلم دیالوگ محور فیلم بودیم که پسرک جوان انتظامات امد بالاسر ما که چرا این ردیف نشستید ؟ گفتم سالن خالی است فرقی نمیکنه کجا بنشینیم و لطفا مزاحم تماشای فیلم نشوید… متاسفانه مثل اجل معلق بالاسر ما ایستاد تا از ردیف یک بلند شویم … جز تاسف برای این همه حماقت چاره ای نبود هر چند دقایقی از فیلم را از دست دادیم… اتفاق شرم اور تر اینکه زمان تماشای تیتراژ متفاوت و هنرمندانه فیلم نیروی خدماتی سینما با جارو و سطل اشغال بالاسر ما ایستاده بود و می گفت چرا نمیرید؟! بنده خدا نمی دانست تیتراژ هم بخشی از فیلم است و تماشای تیتراژ فیلم احترام به دست اندکاران یک فیلم است … سینما داران عزیز لطفا به کارکنان خود اموزش های اولیه لازم بدهید تا اینچنین به حقوق شهروندان سینما دوست توهین نشود.. در انتها سعی کردم مدیر سینما را پیدا کنم و تذکر بدهم اما موفق نشدم و گلایه خودم را به خانم بلیط فروش گفتم و بعید می دانم جدی گرفته باشد .
من به احترام هنر سینما اماده اموزش به این افراد نابلد و گاه بی ادب هستم تا بیاموزند با مشتری هنر هفتم برخوردی هنرمندانه داشته باشند.